bijna 2 weken - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Eva-kenia-malava - WaarBenJij.nu bijna 2 weken - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Eva-kenia-malava - WaarBenJij.nu

bijna 2 weken

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2014 | Kenia, Shikusa

Zo, ik ben niet zo druk met een reisverslagen typen (haha) moet ik telkens weer even de tijd voor nemen. We zijn alweer bijna 2 weken op pad en het begint een beetje te wennen. Maar het blijft gek om elke avond te douche met bakken water en geen normale wc te hebben. Maar dat zal op een gegeven moment ook wel wennen.
We hebben ook onze ritueeltjes al. Elke avond na het eten gaan we 'douche'! Dan trekken we een trainingsbroek aan en gaan we buiten op een steen een sigaretje roken en onze tandjes poetsen. Daarna gaan we naar bedje. Elke avond voor het slapengaan krijg ik een verhaaltje voor gelezen door Robin. Gisteravond was het Lion King 2! (Haha)
Ook begin ik een beetje de namen van de kindjes te leren! Dorothy is mijn lievelingskindje. Wat is zij een schatje. Als zij dan weer komt aanrennen met die vreselijk leuke lach (zie fb) dan word ik zo vrolijk!
De afgelopen dagen hebben we ook opgetrokken met een duits meisje die hier op het project zat. Zij heeft ons van alles laten zien en uitgelegd. Helaas is zij vandaag vertrokken!
We hebben net met klas 1 annemaria koekoek gespeeld! Die kindjes vechten letterlijk om je hand. Ze willen allemaal aan je hangen en willen allemaal je hand vasthouden. En nou schreeuwen ze telkens over het hele veld: annemaria koekoek!
Aankomende vrijdag vertrekken we naar kisumu om naar Victoria Lake te gaan. Daar zullen veel dieren zijn, en zullen we ook een nachtje blijven slapen!

  • 25 Januari 2014 - 16:14

    Opa Jan:

    Mooi verhalen Eva. Maar dat roken hadden we toch afgezworen OPA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Shikusa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2014

tussenstandje

21 Maart 2014

tijd geleden met veel veranderingen

18 Februari 2014

de tijd vliegt

28 Januari 2014

kisumu en de berg

22 Januari 2014

bijna 2 weken

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 5658

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: