dag 3 alweer - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Eva-kenia-malava - WaarBenJij.nu dag 3 alweer - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Eva-kenia-malava - WaarBenJij.nu

dag 3 alweer

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2014 | Kenia, Shikusa

Het is alweer dag 3 op het project. Ik begin een beetje te wennen aan de kindjes: ze roepen de hele dag 'teacher Eva'! We voetballen de hele dag met ze. De meisjes vlechten je haren als daar de mogelijkheid voor is.
Het is zo'n andere wereld! Maar zo rustig!
Ze vechten wie jou hand mag vasthouden en ze vinden het raar dat haren op je armen hebt.
Die kindjes lachen de hele dag naar je, en roepen vannuit hun klaslokaal of we binnen willen komen.
Als we binnen komen gaan ze helemaal staan.

Het is toch allemaal wel heel erg vreemd. Maar ik denk dat ik wel hieraan kan wennen.
Helaas is de douche en de wc wat minder haha. Je doucht met bakken water op de wc. Je kan het je niet voorstellen dat je daar ook aan kan wennen! En ja, ik ben er nu al aan gewend..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Shikusa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2014

tussenstandje

21 Maart 2014

tijd geleden met veel veranderingen

18 Februari 2014

de tijd vliegt

28 Januari 2014

kisumu en de berg

22 Januari 2014

bijna 2 weken

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 5650

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: